2013-04-14
 15:50:28

Helgen!

Underbara lediga helg som går alldeles för fort.
Igår åkte jag med Zarah och hennes lilla Melwin till Linköping, så mysigt och skönt att komma iväg en stund och bara vara, strosa lite i affärer.. inget man är bortskämd med. På kvällen blev det middag hos mina svärföräldrar tillsammans med mina föräldrar, mycket trevligt, och lite planering inför den årliga Ullareds resan (med husbil/husvagn) blev det ju såklart, hur mycket man nu kan planera för det ? haha.
 
Imorse tog vi en lång sovmorgon, åt en god frukost innan älsklingen gick ut för att byta däck på båda bilarna, Emilio och jag åkte till mina föräldrar för att hämta lite grejer och där blev han sedan kvar då han ville leka med kusinerna som skulle komma, jag åkte hem för att börja riva lite i min garderob, min blivande walk in closet.. åh som jag längtar tills det blir klart, nu har vi spacklat alla väggar så vi är på G iaf ;)
 
Nu ska vi åka och storhandla, bara älsklingen och jag, tillsammans! sedan ska vi hämta hem vårat lilla busfrö!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: