2012-09-10
 15:30:27

Måndag!

Vad besviken jag blev över utbudet på Ge-kås Ullared den här gången. Jag lyckades ju iof hitta ytterkläder och lite leksaker till Emilio och det blev ju rätt dyrt ändå.. men jag hade tänkt shoppa en massa inredningsgrejer och julsaker till huset.. några få tomtar och tre grejor från inredningsavdelningen fick följa med hem!
 
Idag är vi lediga iaf, vi har haft Zarah och lilla Melwin här. Jag känner att jag har energi idag, skulle vilja ta tag och fixa lite här på nedervåningen, kanske spika lister ? I helgen (om jag får ledigt på Fredag) ska Matte ta med dörrarna och lacka, känns som en milstolpe i vårat projekt här nere. Han lackade våra köksluckor och det blev såå bra, som nya! Jag är dålig på att visa er bilder, ska bli bättre! Lovar!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: