2012-05-22
 11:53:39

Sol och värme

Är det något fel på http://blogg.se">blogg.se? Flera gånger har jag försökt att blogga utan att det går, hoppas detta funkar nu

Idag började jag och lilleman med sovmorgon, jag låg vaken länge och undrade om han inte skulle vakna snart, runt åtta tiden hörde jag hans små fötter komma tassandes..

Vi åt frukost i lugn och ro innan vi knallade ut på gården och sparkade boll och lekte med traktorn i sandlådan :)

Nu sitter jag på jobbet och lillskrutten är på dagis! I två dagar har vi cyklat i värmen både till dagis och jobb, duktigt ;) ikväll jobbar jag till 22 men imorgon var jag tvungen att ta ledigt då älsklingen ska iväg på fotboll med jobbet.. Men oss går det ingen nöd på.. Milio och jag har bokat in en lek dejt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: