2012-03-27
 16:41:40

Tisdag!

Jag skriver och tar bort, skriver och tar bort.. Jag lyckas inte få ut det jag vill.

Jag känner mig besviken och har funderat mycket, det finns vänner och vänner, vissa som man kan berätta allt för och vissa inte, men kul kan man ha med allihop! Men riktiga vänner för mig bryr sig oavsett vad det är!

Jag vet inte vad jag ville säga med det här, känner mig bara lite nere idag, blir less på allt snack som går i stan, folk pratar utan att ens veta hur saker och ting ligger till, tröttsamt!

Jaja.. Jag sitter och tittar på Emilio när han leker, min stora kille som snart fyller 2 år :) vi väntar på att få visa lägenheten.. Sen ska vi nog knalla ut en liten stund i det fina vädret!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: