2012-06-27
 13:31:34

Räkningar och nätshopping

Här inne har det varit tyst från min sida, det har varit så mycket med flytt, jobb och en sjuk Emilio.
 
Nu har vi börjat landa lite i huset, det är fortfarande lite kartonger här och där men vad spelar det för roll. Vi trivs, och det känns verkligen så rätt.
 
Idag är Emilio tillbaka på dagis efter att ha varit hemma några dagar och jag passade på att ta med mig datorn till mor och far för att betala lite räkningar, alltid lika kul. Internet har vi inget hemma än men det borde komma igång de här veckan, äntligen! Ja så kan jag väl erkänna att det blev lite nätshopping också, passade på att beställa den där ansiktskrämen jag pratat om från Dermalogica, tyckte så synd om mig själv med alla mina 12 myggbett i ansiktet :(
 
Ikväll blir det jobb igen, ni anar inte vad jag längtar till semestern, bara den här och nästa vecka kvar! peppar peppar!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: