2012-02-09
 00:05:03

Lite tankar mitt i natten

Jag sitter med syrrans dator som jag tagit, hon behöver den ju ändå inte just nu. Jag kikar igenom massa bilder och hittade denna, det är en bild tagen för länge sen, men jag kan inte annat än undra.. vem är hon?

Vad gjorde man innan man fick barn ? Hur var jag som person? har jag verkligen förändats så mycket? Just nu känner jag mig rätt vilsen i livet, men dagarna flyter på och jag undrar vart de tar vägen, varför går det så fort? Jag skulle vilja pausa för ett litet tag, jag skulle (kors i taket nu) faktiskt vilja ta hand om mig själv lite bättre. Varken tid eller ork finns och ibland vill jag bara stänga in mig i ett rum, bara för att få vara. Jag är mamma Fiia, och jag älskar det.. att få Emilio är absolut det bästa som hänt mig, och jag njuter verkligen av tiden med honom. Men vart tog Fiia vägen..? bara Fiia liksom.


Hanna

Känner lika dant.. Men man älskar ju sitt barn över allt annat, men ibland, om så bara för en kort stund, hade man velat vara bara "jag".. :)



Kramar



PUBLICERAT: 2012-02-09, 20:28:42 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: