2012-12-05
 13:00:48

Bebiskläder!

Jag försöker rensa bland Emilios bebiskläder, det är så onödigt att ha så många kartonger med barnkläder som står, för det är myyycket kläder. Jag får så mycket känslor av varje plagg, har han verkligen använt så små kläder?.. åh han har blivit så stor min prins, idag hjälpte han mig att skotta snö, stod med snöskyffeln i högsta hugg och pratade med grannarna och sa att han var så duktig som hjälpte mamma! Det är så underbart, jag älskar att vara mamma.. vilken gåva!
 
Anyway.. jag försöker rensa men det går inge bra för mig, hittills har jag rensat bort en munkjacka och ett par byxor i strl 62, från en hel kartong med kläder 62-68 :/ haha jaja.. det kan ju kanske vara bra att ha i framtiden någon gång! :)
 
Dessa kläder kommer jag behålla i all evighet, Mina föräldrar köpte med sig det till oss på bb, vi hade bunkrat upp med kläder i strl 56 så ni kan ju tänka er hur han såg ut i det, detta på bilden är i strl 50 och ja.. det är ju rätt stort ändå!


Sabina

Åh jag tycker också det är svårt att rensa kläder. Men vissa betyder mer än andra på något sätt! Konstigt att man kan bli fäst i kläder.. :D min plutt växer också och jag fattar inte vart tiden tar vägen?? Skulle de inte alltid vara små?? Har jag missat något ;)



PUBLICERAT: 2012-12-05, 16:53:54 | URL: http://tooie.blogg

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: