2011-10-23
 19:56:15

aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

Jag känner hur allting börjar om igen, hur den där klumpen och paniken kommer smygandes.. jag har ångest och jag vill verkligen inte det här. Jag mår illa av tanken, jag känner mig rädd för framtiden,  att jag ska fastna och inte komma någonstans, what a nightmare.

Jag känner mig orkeslös, jag orkar inte ta tag i någonting. Tänk att en människa kan ta så mycket energi.. imorse kändes det ju faktiskt bra!..  men.. den här gången tänker jag inte ta någon skit, jag har rättigheter och så är det bara.. omg vad jag tänker kämpa för dom. Fy fan, tvii, helvetes jävla.. usch!


Hanna

oj, låter inte bra :-(

vet inte vad det handlar om men hoppas att de köper sig.



kram



PUBLICERAT: 2011-10-24, 02:57:11 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: