2011-11-14
 14:58:43

Måndag!

Idag sov vi till halv tio, skönt! Emilio och jag har visserligen varit uppe några gånger inatt... han sover väldigt oroligt och vaknar ganska ofta på nätterna. Kanske är det för att han har börjat på dagis och mycket intryck ? han är iaf väldigt mammig just nu och ibland kan det vara riktigt jobbigt även om det oftast är mysigt att han vill sitta i knä och kommer för att ge massa pussar!

I Fredags när M kom hem satt jag på golvet i Emilios rum och M kom in för att ge mig en kram, Emilio som såg detta var snabb på att klättra upp i mitt knä och knuffa bort pappa, men det slutade ju med att vi kramades allihopa :)

Nu sover lillskrutt och jag ska bara ta det lugnt faktiskt, har galet ont i huvudet och om ca en timme ska jag till svärföräldrarna för att lämna lillskrutten, jag själv ska iväg och träna! Känns otroligt skönt att jag kommit igång med träningen igen, jag känner att jag mår så mycket bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: