2011-11-04
 11:06:19

Hatar Fredagar!

Alla skriver på Facebook att det är skönt med Fredag och äntligen helg, jag blir bara deprimerad.. Kommer jag någonsin få känna så ?

Jag hatar att jobba varje fredag kväll, det gör att Emilio inte får gå på dagis eftersom M hinner hem innan jag börjar, och att vi får stressa med att hinna med allt vi inte hinner i veckorna. Vi pratade när jag var mammaledig om att hitta på någon aktivitet med Emilio varje Fredag när han blev större! Nu är han ju stor och jag skulle så gärna vilja vara i lekparken hela familjen, åka till badhuset eller busfabriken! Vi hinner ju inte riktigt det på helgerna, jag jobbar varannan helg och de helger jag inte jobbar är det alltid så mycket "måsten" som ska göras.

Jag vet att jag inte borde klaga, jag ska vara glad att jag har ett jobb. Men det är jobbigt, jag får dåligt samvete och det känns som jag sviker på M och Emilio.. M som jobbar så hårt i veckorna och får sitta själv när han väl är hemma! :(

Jaja, nu har jag lättat mitt hjärta! Ni förstår att jag ska jobba ikväll va? Men först har vi massa saker att göra när M kommer hem. Stress stress stress...


Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Ja, jag vill hoppas och tro det jag också! Tur att vi har lite tid på oss att vänja oss vid tanken, vill gärna att Lovisen ska kunna gå och kommunicera lite mer än vad hon kan idag :D Kram



PUBLICERAT: 2011-11-04, 14:37:25 | URL: http://madeleines.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: