2011-05-30
 16:18:41

Roadtrip!

På Torsdag ska vi åka iväg på en liten husbil/husvagns semester med mina och älsklingens föräldrar, ska bli otroligt skönt att få komma bort i några dagar, dock är jag lite nervös för hur det ska gå med en (snart) 1 åring i en husbil!

Vi ska iaf ner till Ullared och Ge-kås, och som vi ska shoppa loss! Det kliar i fingrarna redan nu.. Emilio behöver massa nya sommarkläder och så tänkte vi gå lös på leksaker till hans stora dag, kanske kan vi hitta något fint till hemmet också.. typ en lampa eller två!

Fast det jag ser framemot mest är att få umgås med våran familj, äta gott, njuta av solen (förhoppningsvis) med ett glas vitt vin och bara vara.






från våran semester förra sommaren!


Linda Rangfeldt - BF 21/6

Åh va mysigt :) Jag skulle gärna få ut min i vecka 38, 39 där :) Tyvärr så har de flesta tjejerna på mammas sida av släkten gått över tiden.. Så ja, om jag säger såhär så hoppas jag att jag kan bryta den "trenden" ;) hehe.



Man längtar ju såå :)



PUBLICERAT: 2011-05-30, 19:51:23 | URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Jennie ♥

sv: allt bra med dej idag?



PUBLICERAT: 2011-05-31, 12:24:03 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: