2011-06-16
 21:42:53

Mina killar!

Snuttis då, tänk att du varit så liten! Ibland kan jag få den där känslan att vi måste "lämna tillbaka dig". När Emilio var precis nyfödd kände jag mig lite stressad över att "njuta så mycket som möjligt".. som att vi hade lånat honom och skulle vara tvugna att lämna tillbaka honom, Konstig känsla det där.. fick säga till mig själv att han faktiskt är min.. och alltid kommer att vara!

Jag är stolt över honom, min finaste lilla milio! Jag funderar ibland på vad jag skulle gjort om inte han fanns och livet skulle nog vara bra tråkigt, vad gjorde man innan man fick barn liksom ?
Jag känner mig lite känslig idag men jag är så tacksam att jag har mina killar!




Juni 2010


Juni 2011


Angelica

Tänk vad fort de växer upp och bli egna individer :)



Har du lust att hjälpa mig lite snabbt med en sak??

Skulle du kunna gilla den här butiken på facebook + bilden på min sons Ior?

Jag länkar jag dig i min blogg!



Vi har då chansen att få vinna en ny Sulkyvagn.

Vore super snällt!



Klicka på länken här:



http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10150329381679899&set=o.134948459896859&type=1&theater



Ha en fortsatt bra dag!



PUBLICERAT: 2011-06-18, 14:54:47 | URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: