2011-07-26
 21:01:58

Busfabriken!

Imorse packade vi in oss i bilen och åkte till busfabriken tillsammans med syster och hennes Noa, det blev en hit kan jag säga! Oj vad killarna busade, bollhavet var en klar favorit! Behöver jag säga att dom tokslocknade på vägen hem ? sötnosarna! Väl hemma blev det pizza och ännu mera bus, nu har jag precis fått en övertrött kille att sova!

Sannis på jobbet ringde mig idag och sa att det kört ihop sig, hon undrade om jag kunde jobba imorgon och utan att tänka svarade jag ja.. och hade totalt glömt att älsklingen skulle på ett ärende.. dock löste det sig ändå! Emilios Farmor som mer än gärna vill vara med honom kommer hit imorgon! tur att det löste sig!

Så imorrn blir det jobb 8-16 :)


Två trötta killar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: