2011-01-02
 00:43:34

Nyårsafton 2010..

Första gången jag drack alkohol sen September 2009, och oj vad det smakade gott :). Emilio var hemma hos mormor och morfar, det tog emot att lämna honom och både älsklingen och jag kände oss så taskiga att lämna bort honom på nyårsafton.. dock var det nog tur för han hade aldrig kunnat slappna av med alla nya människor runtomkring. Hemma hos mormor och morfar gick det ingen nöd på honom, han bubblade på och var jätte glad innan han somnade runt åtta på kvällen. Vi firade hemma hos Z och M, träffade lite nytt folk och åt trerätters middag. Kl 01:45 knallade vi hem till mina föräldrar där vi skulle sova (för att slippa böka med Emilio mitt i natten) en promenad som tog ca 45 min, vi hann prata om mycket och det kändes så otroligt skönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: