2011-02-07
 15:45:12

Du är mitt allt!

Jag kollade på "Allt för min syster" igår, och jag grät som en tok. Det är en bra film men tankarna i huvudet börjar snurra, som mamma gör man allt för sina barn.. det är så det är och ska vara. Tanken slog mig att jag som mamma inte kan skydda Emilio från allt, det finns faktiskt saker som man inte kan påverka. Tänk om han får en dödlig sjukdom eller är med om en hemsk olycka och har fruktansvärt ont eller kanske inte ens överlever, usch hemska tankar, behöver jag säga att jag grät ännu mer? som sagt.. tankarna snurrade i huvudet och det känns fruktansvärt läskigt att inte kunna "skydda" honom från allt, men jag kan ju inte hålla honom inne hela livet.

Min lilla milio plutt.. mamma gör allt för dig! (försöker iaf) och jag älskar dig så otroligt mycket.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: