2011-12-07
 21:32:39

Tvättstuga - check!

Här har det varit tyst ett tag, känns som jag startar alla mina inlägg så ? haha.. men livet flyter på och just nu kämpar vi med att få vardagen och fungera. Det är verkligen tidskrävande med jobb, dagis, rutiner, matlagning, städning och såklart att ge tid till varandra.. puh!


Ikväll har jag bokat tvättstugan för första gången, ja det är en lång historia... vi fick ju in pälsängrar här och var tvungen att tömma alla våra garderober och byråer, kanske ska tillägga att det verkligen är alla våra kläder, handdukar, gardiner, lakan m.m... det står just nu i säckar ute på balkongen och väntar på att tvättas (man ska ju tydligen låta det stå kallt) Anticimex var här i Torsdags och la ut något medel och jag har inte sett någonting efter det, tack och lov! Men vi har alltså en hel del att tvätta och snällaste Malin lovade mig att hjälpa till, så på Måndag (ska tillägga att jag inte är ledig förrän då) ska vi köra förhoppningsvis all tvätt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: