2011-04-25
 22:46:33

Påsk 2011

Oj vad jag är dålig på att uppdatera, sitter dock aldrig vid datorn längre.

Förra veckan färgade jag håret med ljusa slingor, känns lite ovant fortfarande! I Onsdags åkte jag med mor, syster och Emilio (såklart) till Örebro, köpte mig en cykel med barnsits så vi har faktiskt cyklat med Emilio för första gången nu, han gillar det!  Hunnit med att träffa släkt från både Malmö ch Göteborg under påsken och Emilio har sovit hos hans mormor och morfar två nätter, usch vad det tog emot att lämna honom.. ångest big time! men det hade gått bra och älsklingen och jag åkte ner till Jönköping och Elmia.

Ja så såg väl våran påsk ut :) Vi var ute hos svärföräldrarna på landet igår också, Emilio tog en lång sovstund och jag satt i solen och drack "några" glas vitt vin och älsklingen fixade med bilen, när Emilio vaknade fick han krypa runt alldeles fritt i gräset.. lycka! Sedan grillade vi och åt utomhus.. åh nu är det snart sommar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: