2010-09-15
 14:01:37

Mys hemma!

Vi skippade babymassagen idag, Emilio sov så gott imorse.. han somnade sent igår så jag hade inte mage att väcka honom då babymssagen började kl 10. Han fick iaf ingen feber igår kväll men var trött och hängig, det är han nog idag också för han har sovit hela dagen, vaknat för lite mat bara!

Jag har setat och kollat på Gossip girl och fixat lite med bloggdesignen, en riktig lat dag med andra ord. Dessa dagar behövs, vet inte när Emilio och jag var hemma en hel dag senast!


Mathilda

SV: ja det ser jag, två dagar tidigare kom er lille. Jag gick över tiden 12 dagar dock så hon var ju planerad till den 31/5, men hon ville stanna kvar inne i värmen ett tag till.

Går allt bra för dig?



PUBLICERAT: 2010-09-15, 14:16:06 | URL: http://frilander.blogg.se/
Mathilda

Allt går verkligen på räls, jag älskar också livet som mamma - förstår inte vad jag gjorde innan Lily kom :) Det känns ju inte som att man gjort något annat.

Nu ska jag försöka komma igång med träningen så man kan få tillbaka sin gamla kropp igen bara som är det enda jag saknar från förr.



PUBLICERAT: 2010-09-15, 22:22:15 | URL: http://frilander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: