2010-10-11
 21:57:45

Måndag!

Idag blev det en tidig morgon, det tog väl typ 20 minuter att väcka lillkillen.. men vi skulle ju till bvc. Det var kallt ute och jag fick skrapa rutorna på bilen.

Det gick bra på Bvc, 4 månaders kontroll idag. Han väger 6350g och är 62cm lång, stora killen ju. Han följer sin kurva galant, han har tagit ikapp på vikten med tanke på att han var ganska liten vid födseln.. längden däremot ligger han över sin kurva.. undra om det blir en lång kille?.. då är det iaf inte mina gener.. haha!

Ikväll har vi bara myst lilla familjen, vi har pratat massa med våran kille och så blev det lite bad för honom innan mat och mys i soffan, han somnade helt utmattad i älsklingens famn.. Kärlek ♥

Jag ska lägga mig i soffan och kolla på One tree hill innan det blir sängen för mig. åh jag har sådant lyckorus i hela kroppen, vad jag älskar min lilla familj.. tänk att vi fick en så snäll och välskapt son.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: