2010-11-22
 14:20:34

Helgen

Fredag - Då var vi ett gäng hemma hos Zarah och hennes karl för middag. Det blev klyftpotatis med inbakad fläskfilé (ett recept jag fått av svärmor) riktigt gottt och framåt kvällen blev vi ganska många.. mycket trevligt!

Lördag - spenderades hos mina föräldrar på förmiddagen och på eftermiddagen blev det stan med älsklingens syster sen var det bara hem o göra sig iordning för på kvällen skulle det bli tjejkväll/fest hos Maria, mycket trevligt det också.. jag valde dock att inte dricka med tanke på amningen men jag hade kul ändå. När dom andra åkte till krogen så tog jag, Malin och Anna en sväng med bilen och pratade lite innan vi åkte hem till våra karlar och dom små.

Söndag - Blev en riktig slappardag, vi låg och myste länge i sängen och Emilio var på mys humör. På eftermiddagen ville Malin åka till Maxi och undrade om vi ville med.. vi hade ju ändå inget för oss och efter det blev det fika hos svärföräldrarna och på kvällen kom Malin o Anna (o Cassandra) över, vi tittade på film, åt gott och bara pratade!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: