2010-11-09
 16:01:40

....

Jag måste lätta mitt hjärta för det här stör mig så otroligt mycket. Ni kanske tycker det är löjligt men för oss är det en stor grej. Jag skrev ju det här inlägget för ett tag sen och det handlar ju givetvis om garage. Vi sa upp garaget vi hade för att vi fick ett av hyresvärden men vi kom inte in med bilen där så vi gav det vidare och stod först i kön igen, några dagar senare blir ett annat garage ledigt och det ges vidare till några andra..  vi pratade självklart med hyresvärden och dom bad så mycket om ursäkt för att det blivit fel men dom hade ju redan pratat med dom andra...

Det som känns jobbigt är att vi har stått i kö ett år längre, jag tycker det är fruktansvärt orättvist och jag blir så jävla arg när jag tänker på det. Jag har tappat förtroendet helt, känner mig så besviken!


Malin

du har HELT rätt att va besviken och arg. Så gör man bara inte. Ja kan bygga ett garage åt dig hjärtat:) men de kommer inte bli så bra:)


Jennifer

Håller helt med, det är inte okej.

Som jag sagt förut, Ydewalls är puckon ;)

Hoppas det löser sej för er!



PUBLICERAT: 2010-11-10, 11:10:56 | URL: http://jwistbacka.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: