2010-06-15
 09:42:17

Tisdag!

Igår blev det middag hemma hos mor och far, hela familjen pratade med syster på skype.. vad jag saknar dig syster, det var härligt att höra din röst. Älskar dig!

Vi gick dit igår, en ganska lagom lång promenad.. det är svårt att inse att man faktiskt inte klarar av allt efter snittet ( blev kejsarsnitt, återkommer till detta ) sånna enkla grejer som att böja sig ner och ta upp något på golvet, eller resa sig från soffan. Det var bara 5 dagars sen dom skar i magen och jag antar att jag måste ge det tid, tur att jag har världens bästa sambo som hjälper till och stöttar mig.

Nu ska jag göra mig iordning, vi ska strax till bb hemvård, väga lillkillen, prata amning och sådär!


Hanna

Aha okej.. Skönt att du har en så go sambo som finns där för dig nu när du har de jobbigt.. Kan tänka mig att de e besvärligt.. Men skönt att allt e bra med lill killen och så :)

Jag har en del sammandragningar och förvärkar, de mal på i magen och gör ont större delen av dygnet.. Men annars e allt bra med mig och bebis..

Drömde inatt att jag fick en pojke på lördag 03.13 ;) Får väl se om de stämmer ;) hehe.. Va så verkligt liksom!



PUBLICERAT: 2010-06-15, 10:39:57 | URL: http://enannanas.blogg.se/
AlmaaaA

fin blogg :)

allt bra?



PUBLICERAT: 2010-06-15, 11:03:28 | URL: http://ellamor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: