2010-06-08
 13:53:38

Madame Zaritska

Madame Zaritska spår min förlossning, här kan man fylla i och få veta hur förlossningen kommer bli.

What she senses for you

The day you deliver, outside will be overcast. Your baby will arrive in the evening.

After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 2 ounces, and will be 20 inches long. This child will have light brown eyes and some very fine hair.



Tror ni det stämmer ?


Hanna

Hihi, jag snodde den till min blogg med hoppas de inte gör ngt?

Förstår att de e tungt, sånt förstår ju inte FK tyvärr :(

Jag skickade in om både HP och sjukskrivning.. Då dom inte va säkra på om jag skulle ha rätt till HP eller inte.. Eftersom att jag "bara" jobbar på timman vid behov.. Men HP blev godkännt så de va ju bra.. Kunde inte vänta längre på pengarna därför jag inte väntade på besked om sjukskrivningen.. annars e ju de bättre då de går att få fram till BFdagen..



PUBLICERAT: 2010-06-08, 15:19:31 | URL: http://enannanas.blogg.se/
Mamma

Med tanke på att varken matte eller du har bruna ögon så är det inte så troligt.... =)


Fiia

Mamma: det är sant, men det andra kanske stämmer ? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: