2010-06-07
 12:50:35

BB väskan!

Jag skrev ju för ett tag sen att jag skulle packa väskan vi ska ha med till bb, det har jag inte gjort. BF Datumet närmar sig med stormsteg.

Vad ska man ha med sig ?


Hanna

Tack, jag är supernöjd med den :) Okej, va kul :) Vad har ni för vagn?

Jag tkr med att de e svårt med BB väskan.. Jag vill inte ligga kvar heller men får man på kvällen/natten har man ju inget val då de inte finna läkare tillgängliga då :(

Jag har packat ner ett par bobys, byxor, strumpor, strumpbyxor och mössor.. Har i både rosa och blått då vi inte ved som ligger i magen..

Lite ombyte till mig och blöjor och amningsinlägg.. Ska lägga i lite hygienartiklar med.. Sen tar de liksom stopp ;) Hmm.. Har du ngt mer förslag?



PUBLICERAT: 2010-06-07, 13:26:54 | URL: http://enannanas.blogg.se/
Hanna

Okej :) Jo de e svårt dedär.. Jag har packat ner två mamma/gravid tröjor och mina mysbrallor.. Man är ju ändå fortfarande svullen om magen så tänkte att de blir nog bra :P Tar ju ett tag innan allt drar ihop sig som de va innan.. Sen e de ju om man ska ha med nån tidning och mat/dryck med.. Gubben får ju inget där inne heller förren bebis är född.. Och man själv kanske inte är suger på sjukhus dricka utan man vill ha sin egen :P Inte vet jag ;) Hehe



PUBLICERAT: 2010-06-07, 16:31:17 | URL: http://enannanas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: