2010-07-08
 23:23:34

Torsdag!

Nu är vi hemma igen, älsklingen, jag, emilio, syster och Noa har sovit i mamma o pappas hus sen i Söndags, dom har varit på semester så vi passade på, skönt att bara kunna gå ut.. äta god mat och sitta ute sent på kvällarna. Jag har dock kommit på att vi måste köpa ny säng.. har pratat om det länge men efter att ha sovit så skönt i mamma o pappas säng har jag insett att vi MÅSTE ha en ny säng snart.. typ nu.

Imorgon kommer släktingar från Malmö hit, dom ska sova hos mor och far så imorgon kväll blir det grillning och i veckan hoppas jag på en tripp till Ikea.

Lilla Emilio sover sött, han är snäll min lilla kille. Vägde honom på bvc i Måndags och han vägde då 3570g och på Lördag är han en månad gammal.

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: