2010-01-31
 12:38:44

Vi ska bli mamma o pappa

Det känns jätte konstigt att älskling och jag ska bli föräldrar, vi ska bli mamma och pappa liksom! Jag känner skruttis i magen i stort sett varje dag, det är myys! Vi har gått halva tiden nu, helt sjukt haha! fort går det iaf!

På Onsdag ska vi med ett annat par till Ge-kås i Ullared, där ska vi shoppa loss på barngrejer, har hört att det är rena paradiset för blivande föräldrar, vi får se!


Här har ni senaste bilden på magen, tagen i förra veckan!.. Nöjd syster ? =)


Syster

aaaaahhhhh =) jag star har och stralar....kan inte sluta le =) hihi min lilla syster ska ha barn...hihi fast jag vill ha veckobilder syster, sa jag verkligen kan folja med pa turen och fran ullared...och det kommer bli toppen nar ni flyttar syster jag lovar =) puss puss



PUBLICERAT: 2010-01-31, 15:17:13 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: