2010-01-12
 12:24:45

Roadtrip till Stockholm!

Syster och jag brukar bli rastlösa när vi är lediga så vi kan få för oss att åka till Stockholm (kista galleria) och äta lunch lite då och då.. så jag tänkte ni skulle få följa med via bilder...

Just denna tripp är från Februari 2009

Till att börja med är det ett MÅSTE med Cola och kanelgifflar!



Just denna gång var vi tvugna att byta lampa på bilen.


Vi är redo, stereon ökas till Max och vi poppar bra musik...


Framme! Petra får sin efterlängtade mat.


Gormeh Sabzi heter det, en persisk lammgryta med spenat. Det ser ut som spyor I know men jag lovar att det är betydligt godare än det ser ut.


Just denna gång var jag för feg för att själv ta en Gormeh Sabzi och det var nog första gången jag smakade det (av syster)


Efter en massa shoppimg är det två trötta och flummiga tjejer som åker hem, Poppar stereon på max!




När du kommer hem sen syster kan jag lova dig att vi ska åka till Stockholm igen!


syster

hahahahahahah, var hittade du dom bilderna, hihi vad roligt. massa roadtrips till sthlm nar jag ar hemma igen =)



PUBLICERAT: 2010-01-13, 07:29:04 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/
Fiia

Jag kikade igenom en skiva med bilderna från den andra datorn :) Jag ska fixa ul bilderna till dig snart, jag har inte glömt! Massa roadtrips ska det bli när du är hemma!



PUBLICERAT: 2010-01-13, 13:03:57 | URL: http://fiiasplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: