2010-01-03
 13:53:31

Första inlägget 2010!

Nu är 2010 här, ett mycket bra år hoppas jag på och är helt säker att det kommer slå alla andra år :)

Jobbar gör jag ju en del så jag har inte så mycket tid till att sitta vid datorn, igår innan jobbet var jag och älsklingen ute och gick med några vänner.. i skogen, det gick an sålänge vi höll oss till stigen där folk gått innan...

Jag hoppas att ni har haft det bra nu i Jul och Nyår!


syster

SYSTER vad jag saknar dig, sitter och grater lite har nar jag laser vad du skrivit. lyssnade pa halo har om dagen det var jobbigt det ar ju var lat juh. jag vill veta om ultra ljudet skriv ett mail. love u puss och kram



PUBLICERAT: 2010-01-03, 15:35:39 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: