2010-04-11
 22:09:57

Söndag!

Älsklingen har legat bakis hela dagen idag. Killarna pratade under middagen igår att det skulle vara skojj att gå ut så vi åkte hem till Z och M och drack lite, inte jag såklart. Killarna åkte ut på krogen och vi tjejer var kvar hemma och pratade, kikade på film och hade trevligt.

Dagen idag har varit seg och jag har skrattat så åt älsklingen, han har varit helt förstörd men han får skylla sig själv, ingen tvingade honom att dricka sig så full så han inte ens visste hur han tog sig hem! :P

Nu ikväll åkte jag hem till mor och far och bjöd på äppelpaj som jag bakat, riktigt passande eftersom pappa har namnsdag idag, det uppskattades nog! :)


Mia S

Då kommer han säkert inte ihåg att vi träffades igår och att han skulle hälsa till dig. Eller att han inte gick ifrån statt självmant ;) Kram


Fiia

Mia - haha nej det har jag inte hört något om faktiskt! :P ska höra med honom sen! Hade du skojj ute ? Kram



PUBLICERAT: 2010-04-12, 09:02:12 | URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Mia S

Jag jobbade i garderoben, men det var roligt det också ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: