2010-04-20
 12:25:52

Facket!

Idag har jag gjort sånt som jag tycker känns lite jobbigt men som jag ändå vetat att jag måste ta tag i och som vanligt känns det riktigt skönt i efterhand.

Måste säga att jag är nog riktigt nöjd med facket, en eguldstjärna till Transportarbetarförbundet. Man hör folk prata dåligt om facket men jag känner mig nöjd, visserligen har jag inte behövt dom innan och hoppas att jag inte behöver dom i framtiden heller men man betalar dyra pengar för att vara med i facket och ja då ska man få den hjälp och bemötande som man behöver, vilket jag känner idag att jag fått!


syster yster

great, sis.



PUBLICERAT: 2010-04-20, 13:41:28 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/
Sanna

Förstår dig!

Själv har jag seperationsångest från mitt fack "byggnads" ^^ jag älskar dom, dom har stöttat mig redan från skolan, genom kränkningar, idiotiska chefer, arbetslöshet och nya jobb. Utan dom hade jag aldrig fixat mitt yrkesbevis. Man kanske skulle gå tillbaka till byggsvängen igen istället ;)



Puss puss!!



PUBLICERAT: 2010-04-20, 23:24:11 | URL: http://saannapannas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: