2010-04-01
 23:49:17

Back on track!..

Problemet är löst nu, tror jag! Fick ta tag i det själv, vet dock inte om det blev helt rätt, men nu ligger det på lådan iaf så jag kan inte göra så mkt mer.

Vi har varit och skruvat bil ikväll, eller älsklingen har skruvat och jag stod och tittade på, pratade lite och sådär, det jag är bäst på liksom!

Nu blir det sängen för mig, är det något jag lärt mig under veckan jag varit ledig så är det att lägga mig "tidigt".. jag har iaf somnat innan 12 varje kväll och till och med lagt mig innan älsklingen vissa dagar, tror jag lärt mig att slappna av... det du mamma, trodde du inte va ?

Btw.. Syster, det var ett aprilskämt va ? det du skrev på facebook ?



mamma

Du är för go du!!!Ta det lugnt till och från Elmia. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: