2009-06-30
 01:15:12

God natt!

Kom innanför dörren hemma,... och helt kallsvettig sprang jag in i sovrummet och väckte min älskling....


Det var nämligen så att jag promenerade hem från jobbet idag, det är så skön luft ute på kvällarna nu. Och när jag kommer runt ett hörn så ser jag ett djur som springer ut ur buskarna  "hm en katt, tänkte jag"... tills den vände sig om och jag såg  vita ränder på huvudet... Jag blev en sten staty, kunde inte röra mig! Jag stod för fan bara 4-5 meter från en grävling som kollade på mig....snacka om att ha klumpen i halsen... jag kan säga att jag gick i rask takt hem och andades inte förrän jag var bakom dörren!   aldrig att jag går hem från jobbet nattetid igen! never!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: