2009-07-25
 23:25:19

What a day..

Åh vilken dag det har varit, totalt underbart!
Jag började med att jobba, tillsammans med syster, sedan skyndade vi oss hem för vi tänkte åka till Ikea och äta köttbullar :) vi åkte från stan strax  efter 15.30 och resturangen där stängde 17. Vi stannade till i Norrköping där jag köpte en ryamatta och en sjukt snygg tidningskorg... fortsatte vidare till Linköping där vi sprang igenom Ikea för att hinna, 16:40 hade vi fått våra efterlängtade köttbullar, det var mums!
Sedan gick vi runt på Ikea och jag bestämde mig för att köpa ett soffbord plus lite smått o gott...
Så sa jag till syster att vi måste ju kika på fyndavdelningen.. japps sagt och gjort! där fanns det där skrivbordet som jag kikat på tidigare.. så jag köpte det. Dom släckte ner Ikea och skulle stänga och syster och jag stod som tokar och skruvade ner detta fina skrivbord.... när vi gick ut därifrån låste dom dörrarna och jag var så nervös att vi inte skulle få in det i bilen, vi kunde ju inte direkt lämna tillbaka det då...men.. vilken bra bil jag har köpt! vi fick in alltihop utan problem!
Vi poppade musik och sjöng hela vägen hem!..

Åh jag behövde detta! Tack för en super dag syster!



Halva skrivbordet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: