2013-02-04
 21:35:52

Måndag!

Just nu är jag inne i en rätt tuff period, jag känner mig lycklig men när det gäller jobbfronten mår jag dåligt, riktigt dåligt.. det är så mycket jag skulle vilja skriva av mig men det är kanske inte läge för det? Jag vet inte hur jag ska "stå ut" faktiskt och ibland undrar jag om det kanske är såhär det ska vara, eller finns det jobb som är bra? som man inte behöver ha ångest att gå till ?
 
Anyway.. ikväll slutade jag iaf tidigt, och jag hann precis hem för att få pussa min lilla älskling god natt, han är verkligen mitt ljus i allt mörker, älskade skrutt vad min kärlek till dig är stor!!
 


Hanna

Det ska absolut inte kännas så när man ska till jobbet!
Jag trivs jättebra på mitt jobb och har nästan lite abstinens nu när jag varit hemma i 19 dagar.. ;) haha..

Kramar



PUBLICERAT: 2013-02-07, 21:26:56 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: