2012-12-24
 00:52:27

Julen är här...

I min familj har vi hållt stenhårt på våra traditioner, jag har alltid sovit hos mina föräldrar (de två senaste åren med Matte och Emilio) natten till julafton. Vi har klätt granen, ätit skinkmacka och setat uppe länge med mina syskon och spelat spel. På julafton har vi haft skattjakt på morgonen, åkt till kyrkogården, Kalle anka osv..

Det här är första året som vi sover hemma natten till julafton, det känns konstigt! Min ena syster och bror kom hit ikväll och vi har druckit glögg och spelat Wii sports!

Jag har funderat mycket på traditioner, jag har så mycket jag vill föra över till Enilio och även om jag själv känner mig som ett barn på julafton så kan vi ju inte göra allt hos mina föräldrar, så en bra början är ju iaf att sova hemma ( skattjakten missar vi dock inte, åker dit tidigt imorgon bitti).. men, nytt för i år.. Emilio har en liten gran i sitt rum där vi lagt ett paket nu, älsklingen och jag fnissade lite när vi smög ut från milios rum, vi undrar hur han kommer reagera, om han öppnar det eller om han kommer in och väcker oss innan :) spännande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: