2012-12-26
 22:58:55

Christmas!

Det var vi som fick väcka Emilio på julaftonsmorgonen, jag frågade om vi skulle kolla om tomten varit här och lämnat paket, han studsade upp i min famn och ville att vi skulle titta!

Vi har haft det kanon både på julafton (hos mina föräldrar) och juldagen (hos mattes föräldrar). Emilio har fått så många nya leksaker att han knappt har tid att prata med oss, han vet liksom inte vad han ska leka med :)
Åh det är såhär det ska kännas, vi njuter av att se vårt troll ha så roligt.

Idag blev det jobb för min del, men nu är jag åter ledig några dagar, så härligt! På Fredag funderar vi på (om vi får barnvakt) att åka till Örebro och shoppa kläder, det var vår present till varandra.. En dag med barnvakt, strosa runt i butiker och köpa massa nya kläder, kanske ta en fika och bara vara.. Lyx för oss småbarnsföräldrar med andra ord!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: