2011-02-03
 22:18:44

Känslor

Jag förstår inte. De flesta som jag stött på som också fått barn har kommit i form så tidigt efter förlossningen och jag förstår inte hur dom gör ? Jag går inte ner mina sista graviditetskilon (snarare upp) och det har ju faktiskt snart gått 8 månader, jag bryr mig egentligen inte om vikten men jag vill vara bekväm i mig själv.

Jag vet att kroppen förändras när man får barn och det är ju ganska självklart, jag bara önskar att jag kunde vara lite fastare.


Innan graviditet!



mamma

Gumman, du är fin som du är. Älskar dig!Puss


Hanna

Jag har förvisso gått ner mina graviditetskilo och 2 kg till.. MEN jag har kvar min mage, inte heller lika "fast" som innan.. Inga bröst kvar och inte heller någon rumpa och lår.. Låren e väl positivt och rumpan med, men nu passar ju inga byxor ;)

Men brösten! Finns ju inte :O

Aldrig är man nöjd :P



Men håller med dig, man ska ju inte stirra sig blind på vågen utan man ska vara nöjd med sig själv :)

Hoppas de går bra för dig :)

Som föregående kommentar så tror jag med att du är fin som du är :)



PUBLICERAT: 2011-02-04, 08:48:31 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: