2011-02-05
 19:51:43

Bilder!

Det var en toppen kväll igår, det måste vi lätt göra om!






Josse

Hej! Vi har en hyundai I30 kombi, men det verkar som att den funkar i typ alla bilar, om man ska montera den bak och inte har två små öglor nere på stolsskenorna så kan man fästa den med förlängningsband runt nånting annat i stål under bilsätet, nu hade jag sån tur att när vår bil var inne på service kunde de montera dit två öglor åt mig! (som också medföljer bilbarnstolen)

Ska sriva vad jag tyckte om stolen när vi provat den, dock insåg jag nu att min plutt har 1 kg kvar nu när jag längtade efter att få inviga den, men vi lär väl tjuvstarta snart!

Men den känns väldigt bra jämfört med andra stolar vi kollat på, tycker att många är så kantiga och raka för de att sitta i, denna känns mer rundad och bekväm!





PUBLICERAT: 2011-02-06, 12:01:15 | URL: http://josseochgibban.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: