2010-03-16
 08:12:18

Tiisdag!

Det var ett tag sen jag skrev här nu, det händer faktiskt inte så mycket i mitt liv at the moment. Älsklingen har varit hemma de senaste dagarna, han har haft feber och varit riktigt dålig men idag är han tillbaka på jobbet.
Jag har jobbat i helgen, och i Söndagskväll hade vi en riktig mys/filmkväll bara älsklingen och jag, vet inte när det hände senast.

Solen skiner idag, som de flesta andra dagarna faktiskt, känns härligt och jag hoppas verkligen att våren är påväg nu. Snart är det Elmia också och älsklingen ska hinna lacka fronten på saaben innan, någon idiot har backat på bilen och dragit, jädrans människor. Jag hoppas han hinner klart i tid iaf.

Syster yster är i Thailand just nu iaf, går nog ingen nöd på henne. Drömde att hon kom hem inatt, dock inte för att resan var klar utan att saknaden av familjen blev för stor. Men syster yster, du måste resa klart innan du kommer hem.


syster

luv u =)



PUBLICERAT: 2010-03-17, 04:15:51 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: