2010-06-30
 11:01:03

Onsdag

Gud vad varmt det var igår, jag höll på att smälta bort. Vi tog en promenad i värmen och mötte upp syster, köpte fika och gick hem till mor och far där vi satte oss i skuggan, där svalkade det lite iaf.

Idag känner jag mig shopping sugen, har lust att åka till Norrköping eller något.. på fredag ska jag iväg och skulle så gärna vilja ha något fint att ha på mig.. jag är i ett mellanläge nu, kläderna jag använde som gravid passar inte riktigt och mina vanliga kläder är för små :( aja får se hur det blir.

Jag har precis duschat lillkillen, det var inte så populärt idag.. iof var han ju nyvaken. Nu ligger han och sover i min famn, sötnosen. Man lär sig att göra mkt med bara en arm :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: