2010-01-20
 00:49:58

Lite ledsen idag..

Usch vilken hemsk dag det har varit, känner mig tokdeppig och blir verkligen galen av att inte prata med någon ordentligt. Jag vill bara gråta, jag känner mig så dum som lägger all energi på fel saker, jag borde inte bry mig. Jag gick en promenad med en vän innan jobbet idag, kände att jag behövde komma ut och avreagera mig lite, tack snälla för att du ställde upp!

I dessa stunder saknar jag syster extra mycket, men jag försöker bita ihop, jag har ju mailen... dock försökte jag lyssna på "bigger" förut, ett stort misstag och jag fick stänga av låten ganska snabbt. En av "våra" låtar!..
Åh syster jag hoppas du har det bra, du borde väl vara framme i Kina nu ?.. saknar dig och älskar dig oerhört mycket. ♥


syster

syster var inte lessen, snalla, alskar dig med puss puss



PUBLICERAT: 2010-01-20, 10:08:56 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: