2009-08-14
 12:06:13

Min Hy..

Jag är en vanemänniska och håller mig till "mina" produkter så länge jag kan. För några veckor sedan upptäckte jag att jag fick finnar, vilket jag aldrig fått förut så jag visste ju att något var galet, frågan var ju bara vad. Jag slutade med min hudkräm som jag använt både dag och kväll sen jag var ca 15-16 år. Finnarna slutade komma men jag gav mig inte, så jag började med krämen igen och finnarna kom igen.... Neeeej!  min hudkräm som jag haft i ett antal år kunde jag inte ha längre...

Förra veckan var vi på coop där dom hade erbjudande på Garnier fresh serien, Gel wash och daycreme, jag köpte dessa och jag märker redan skillnad, äntligen har jag hittat något som passar för mig!..


1, Gel wash från Garnier, 2, tea eye gel från Make up Store 3,  fresh daycreme från Garnier.

När jag ska tvätta bort mitt smink använder jag dock eye cleansing foam från Make up Store. Den går att använda i hela ansiktet och är superbra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: