2009-08-31
 18:35:28

Måndag

Vilken seg dag, usch! Jag har varit så trött så jag har i stort sett bara legat på soffan idag... älsklingen och jag tog en liten tripp på stan också och jag köpte mitt kanebo puder som är slut, idag hade dom min färg inne iaf, annars verkar jag ha en av dom vanligaste färgerna för det är alltid slut..

Nu är älsklingen iväg och fixar något och jag sitter hemma hos mamma o pappa, strax är han väl klar så då ska vi åka hem och laga lite mat, sen blir det nog att släänga sig på soffan igen! :) älskar våran soffa!

Imorgon följer jag nog med mamma till Eskilstuna, hon skulle på ett ärende där och sedan gå på stan och jag är ju ledig imorrn också så när hon frågade om jag ville följa med så sa jag ju inte nej... tråkigt att sitta hemma själv liksom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: