2011-03-17
 09:20:55

Torsdag!

Denna morgon har inte varit såbra, min lilla klätterapa till son har ramlat och slagit sig x antal ggr, stackarn! Det är väl så det är i den här åldern, men man känner sig så hjälplös, det svider i mammahjärtat när han är ledsen.

Nu sover han iaf och jag har setat i telefon, bla försäkringskassan som jag kom fram till ovanligt snabbt idag. Fick endast vänta i 5 min, måste vara rekord.

Ikväll blir det jobb för min del, chefen ringde förut och undrade om jag kunde jobba idag och imorrn (utöver mitt shema)då det kört ihop sig. Jag vet att dom inte skulle ringa om det verkligen inte krisade och lite extra cash är ju aldrig fel. Klart jag ställer upp!

Nu ska jag hoppa in i dschen innan min busunge vaknar!
Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: