2010-06-08
 08:41:59

En livlig skrutt!

Igår när vi skulle gå och lägga oss började skruttis leva loppan inne i magen, jag trodde nästan han/hon skulle komma ut genom magen, det såg så ut. Älsklingen och jag satt och tittade en stund, häftigt att det ligger en liten människa där.


Hanna

Jo, precis och skulle man glömma ngt så e de nog inte hela världen tror jag ;)

Jo, här e de bra.. Har haft problem av min foglossning och går hemma nu på havandeskapspenning sen början på maj.. Och nu känns de faktiskt bättre, nu när jag kan göra allt i min egen takt och när jag vill liksom..

Jag jobbar som timvikarie i vården annars så de blir ju tungt och mkt spring..

Hur går de för dig då?



PUBLICERAT: 2010-06-08, 10:16:17 | URL: http://enannanas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: