2010-02-26
 22:15:30

Min födelsedag!

Vilken toppen dag det var igår, lunchade med tjejerna från jobbet och det var super duper trevligt, vi konstaterade att vi måste göra om det fler ggr.

Sedan åkte älsklingen och jag till Norrköping och beställde barnvagn och bilstol, äntligen är det avklarat. Så mycket det är man måste välja, färg på chassi, olika färg på ligg och sittdel.. olika hjul och ja till och med myggnät, nu är det fixat iaf! thank god!

På kvällen blev det middag hemma hos mor och far, myys! dock var jag helt slut! MEN jag fick den där telefonen som jag så gärna ville ha OCH det där babygymmet.. pingu. Fick också ett jättefint halsband med olika budskap!
Toppen presenter om jag får säga det själv, och av syster yster fick jag ett 30 minuter långt samtal från Kambodja! åh vad härligt det var att prata med dig! Miss u!

En fin fin födelsedag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: