2010-08-26
 12:23:40

tiime

Precis varit på Bvc, lillkillen är inte så liten längre 5300g och 59cm lång. När man ser alla nyfödda där är det svårt att förstå att min lilla milio har varit så liten, det är ju ändå inte så längesen.. tiden går så sjukt fort och jag försöker njuta av varje sekund.

Ska bli roligt med återträff idag, hoppas alla kommer. På måndag skulle vi köra igång med babymassage.

 


första bilden är han bara några dagar och andra bilden snart tre månader



syster, jag mailar dig senare när jag har mer tid :)


Malin

Tant Malins lillprins:)


Hanna

Va skönt.. Tove äter minst en gång på natten, men hon äter oftast inte så mkt, typ 60-80 bara.. Så hon kanske slutar med de då hon får eget rum, hoppas!! ;)

Inatt somnade hon 22.00 och vaknade 05, åt 135 och så somnade hon som vanligt i sin säng när jag la henne.. Men hon vaknade 06.15 igen.. Hon brukar inte sova så länge efter de där morgonmålet.. Men så gick vi ner och la oss i soffan och så fick hon mat vid 07 sen sov vi till 09.30 :)

Så de brukar funka bra :) Men vi ska renovera (måla) hennes rum nu snarast möjligt så hon kan flytta in dit, mitt emot vårt sovrum.. Då hon störs lite av oss när vi lägger oss och sånt.. Hoppas de blir ännu bättre då :)

Hur känns allt nu då?

Kram



PUBLICERAT: 2010-08-27, 10:33:10 | URL: http://enannanas.blogg.se/
Hanna

okej, låter kanon :)

jag brukar ge nattamålet mellan 21-22 och lägga henne efter de, de senaste gångerna har hon somnat av sig själv då med :)



allt känns bättre nu, sjunkit in och jag vet oftast vad hon vill då hon skriker ;) skönt de, för de va väldigt frustrerade i början att inte veta vad hon ville..



kram



PUBLICERAT: 2010-08-27, 10:46:55 | URL: http://enannanas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: