2013-03-10
 10:01:42

Inte alltid som man tänkt sig!

Det här är egentligen min jobbhelg men några timmar innan jag började igår så blev sambon min riktig risig så jag fick börja pussla, skulle jobbat till 24 men ändrade till 20 och Emilio fick vara hos farmor och farfar, jag fick god mat när jag kom dit och skulle hämta honom och hann se lite av melodifestivalen!

Idag är vi också hemma, kändes tungt att ge bort mitt dagpass men vad ska man göra? Jag måste ju ta hand om mitt barn liksom..

Älsklingen min har legat i sängen sen igår lunch, stackarn.. Jag hoppas han blir frisk snart! Under tiden får Milio och jag roa oss själva, det är dock inte så svårt då lilleman fått låna mormors surfplatta, han är lyrisk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: