2012-10-28
 21:02:59

Renovering!

Sen vi flyttade in i huset har jag mått så otroligt dåligt över vår hall, de är miljoner olika träslag, sladdar dragna hit och dit och det känns inte som någonting hör ihop... min kära sambo som vet hur tokig jag blir över sånt här tyckte att vi kunde försöka fixa och göra ordning i hallen..så igår åkte vi för att kika efter lite tapeter och vi hittade ett par jättefina.. till köket.
 
Idag skulle vi alltså börja.. för att fixa så vi kunde tapetsera i köket, då var vi tvugna att riva ner en dörr med karm då vi ska ha ett valv där, det måste ju fixas innan tapetserin. Nu har vi rivit ner halva köket, sågat bort en bit vägg, rivit upp lite golv.. vad hände liksom ? Nä det blir nog bra det här, bara det får bli klart!.. men min hall får nog vänta ett tag!


Syster yster

Hahaha :) låter helt normalt tycker jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: