2012-05-07
 14:05:16

Måndag!

Ni anar inte hur trött jag är, och med all rätt.. efter att ha spenderat nästintill 30timmar på jobbet bara den här helgen känner jag mig rätt seg, speciellt i huvudet.

Jag jobbar ikväll också, skulle ha varit ledig men då vi är kort om folk så.. har jag faktiskt inget val. får trösta mig med att jag är ledig på Torsdag ist (ska vara), så kanske kanske får jag träffa min kära sambo då.

Jag och min kära syster är precis likadana, vi är rätt giriga och har nog alltid försökt att jobba så mycket vi kan. Men det slår mig, pengar är verkligen inte allt. För det första måste man vara ledig ibland för att ens orka med att jobba och för att fungera som människa, för det andra så är väl tiden med ens familj rätt viktig? tid är ju ändå något man aldrig får tillbaka.. pengar kan man alltid tjäna ihop.

Jaja svammelmaja. Jag vill egentligen inte klaga, känner mig bara väldigt trött och irriterad idag!

Jag längtar dock till nästa vecka, då ska jag vara ledig i 4 dagar och vi ska åka med mina föräldrar och svärföräldrar på camping"semester", kan ni gissa vart vi ska ? Ullared, haha! En liten kille jag känner fyller ju 2 år nästa månad så här ska det shoppas födelsedagspresenter och förhoppningsvis massa grejer till huset.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: